Følgere

søndag 19. september 2010

Trekning av candyen.



Nå er jeg endelig hjemme igjen og foreløpig ser det greit ut med de som trengte meg så sårt en stund.
Det gjenstår bare endel prøver og utredninger, mest for å utelukke det jeg er mest redd for.

Jeg vil også takke så hjertelig for alle koselige kommentarer og for omtanken, mens jeg har vært borte. 
Nesten som dere er en gjeng med venninner.... 

Og så...... endelig tid for trekning av candyen......


Mannen min fikk oppdraget med å foreta trekningen og her er vinneren :




Berit fra Oppdal

med bloggen Berits Hobbyblogg.

Ta kontakt med meg, så jeg får adressen din.


12 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse til Berit og en fin søndag til deg Sanna :-)
    Klem Guro

    SvarSlett
  2. Gratulerer Berit :)
    Håper alt går bra Sanna :)
    *Klem Inger*

    SvarSlett
  3. gratulereer til Berit :)

    Ha en fin dag, klem :)

    SvarSlett
  4. Tenk at jeg vant!! Jippi!!
    Tusen, tusen takk, mail kommer, klem fra Berit

    SvarSlett
  5. Gratulerer til Berit!!
    Sana,tusen takk for koselig kommentar i min blogg!!

    Klem fra Helle

    SvarSlett
  6. Godt å se at du er tilbake. :) Gratulerer til Berit.

    Ønsker deg en fin søndagskveld!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer Berit!!!

    Hei Sanna:-)

    Altfor lenge siden sist jeg var innom deg og ser at du har laget mye fint siden den gang. Likte spesielt godt det herrekortet ditt nedunder her som jeg synes er utrolig flott!!
    Men jeg ser at det også har vært sorg og bekymringer i livet ditt i senere tid. Jeg har selv mistet en hund så jeg vet hvor tungt det er...... Vi blir jo så umåtelig glad i de og de blir som et familiemedlem for oss.
    Godt å lese at det ser ut til å gå bra med familiemedlemmet ditt!! Håper alt ordner seg og ender bra.
    Tusen takk for koselige kommentarer som du legger igjen hos meg:-)) Jeg blir så glad for de:-))
    Ha en fin ny uke Sanna.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  8. Velkommen hjem! Så godt å høre at det ser ut til å gå bra. Klem fra Toten, ha en fin uke :-))

    SvarSlett
  9. Hej Sanna. Godt du er tilbage! :)
    Stort Tillykke til vinderen af den lækre candy!

    SvarSlett
  10. Gratulerer til Berit:O)

    Godt å høre at ting har roet seg litt ned for dere.
    Ønsker dere all lykke.
    Ha ne fin uke.
    Klem Connie

    SvarSlett
  11. Heisann;-)
    Håper det står bra til med deg og dine, sender deg en stooor klem fra meg og Rikke.

    SvarSlett
  12. Gratulerer til Berit! Kos deg med premien:-)

    Ha en fin mandag, Sanna!
    Klem Laila.

    SvarSlett

Takk for besøket og for at du la igjen en hyggelig kommentar.