Følgere

torsdag 23. desember 2010

☆☆☆ God jul til alle ☆☆☆



To kranser med lys er utepynten ved inngangspartiet her hos oss.
Jeg hadde en nisse med lykt og, men den finner jeg ikke igjen.
Går det an ?
Joda, - garantert gubben som har "ryddet" den vekk ett eller annet sted...



 Og i dag laver snøen ned.
Jippi for at vi får hvit jul.
Det er egentlig ikke så veldig vanlig her i Hardanger, 
selv om det selvfølgelig skjer innimellom.



Fjorden er ikke så lett å få øye på nå.
Den går i ett med himmelen........

 r

Men julestemningen er det ingenting å si noe på.





Jeg ønsker dere alle en fredfull jul med god mat, koselig feiring
og julefryd i alle hjerter. ♥ ♥ ♥ ♥


2 kommentarer:

  1. Nydelig vinter hos dere også. Mannen min kikket ut av vinduet idag og sa at det var fantastisk vakker. Men la til i en mer oppgitt tone at "hadde det bare ikke vært for den fæle kulda og det minkende vedlageret!"
    Nå er all mat handlet inn hos oss, treet klart til pynting og 4-5 slag i boks. Julekorta er sendt, og jammen klarte jeg å scrappe ETT eneste ett helt på tampen. Ikke dårlig!?
    Men 5 kort i gave til svigermor rakk jeg, så jeg er ikke helt håpløs! (Bilder kommer...)
    God jul til deg og dine!!

    SvarSlett
  2. God kvæld i stugo!:)
    Jeg ville så gjerne få takke deg for alle de kjeempe koselige og oppmuntrende kommentarene du gir meg Sanna! Du skal vite at jeg setter umåtelig pris på alle sammen. så stakk jeg egentlig "innom" for å ønske deg, og alle du er glad i, En God Jul, og et strålende og positvt Nytt År-2011!:)
    Kos deg masse og nyt dagene! JEg skulle så veldig gjerne hatt tid til å vært innom hver og en blogg, og takket, men tiden rekker desverre ikke til, men DEG måtte jeg bare takk, for hvert et pent ord:)
    En god Juleklem, Ellen

    SvarSlett

Takk for besøket og for at du la igjen en hyggelig kommentar.