Følgere

søndag 27. mars 2011

Så mangt.....


I dag må jeg få ut litt frustrasjon. 
For jeg har gått og ergret meg over noe en stund nå.
For en tid tilbake fikk jeg en bestilling på 11 kort.
 Jeg jobbet  jevnt og trutt med de og måtte handle inn litt nye ting.
For et par av kortene skulle være til bryllup og konfirmasjon.
Det ble jo en stor pakke tilslutt, som skulle sendes i posten.
Portoen ble ekstra høy pga. størrelsen på pakken.
Jeg ringte vedkommende og gjorde oppmerksom på dette, men det var helt greit.
Takke f... for det. For jeg har til dd. ikke fått fem øre.....
Nå har jeg gitt opp å purre på det og har innfunnet meg med et stort tap !
Det værste er at det tikket inn en ny bestilling fra samme person og med lovnad om at pengene 
var på vei !

Heretter skal jeg ha betalt FØR jeg lager og sender avgårde noe.
Iallefall når det er ukjente som bestiller.

Godt å få det ut, - og ferdig med det !



Ny bestilling her, fra en kollega denne gang.
Tviler vel ikke på betalingen denne gangen.....



Mønsterpapir: Panduro.
Motiv fra nettet.
Metallpynt: KortHobby.
Tekststempel: Kort&Godt.
Svirl-stempel: Kort i Hodet.
Rose: Europris.
Stempel: Magnolia.
Blomst: Papirloftet.
Hjemmesnekret hjerte.


8 kommentarer:

  1. Fy søren, så frekt. Skjønner veldig godt din frustrasjon over dette. Du må ta betaling på forskudd.

    Et nydelig kort du har lagd.
    klem :)

    SvarSlett
  2. Hva er dette: -

    Svar: Sannas lunte.

    Bare erter. Må le av den historien. Utrolig.
    Har du tid, så må du stikke innom Monica i Bodø og se hva hun skriver om MEG idag! Snufs....

    Link: http://monicas-drommeblogg.blogspot.com/

    SvarSlett
  3. Jeg kan godt forstå du skal af med det :o) ... jeg ville nok tage kontakt til vedkommende og høre hvor pengene er. Håber sørme du får din betaling.

    SvarSlett
  4. Men fy tusan så gör man inte, lurar någon på betalning och hur kan de med att beställa mer kort??
    Ha en bra kväll....

    SvarSlett
  5. Uff...useriøse kunder er ikke bra.
    Har opplevd noe lignede, og det er utrolig provoserende.
    Du må be om at kortene blir sendt tilbake til deg hvis kunden ikke er villig til å betale for de.
    Og alltid ta betaling på forhånd.

    Håper kvelden din blir fin tross for en dårlig kunde!

    Veldig fint kort da :O)
    Klem Fredrikke

    SvarSlett
  6. What a wonderful card Sanna,I love the image and your papers.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  7. Lov til å være frustrert når sånt skjer.
    Håper du får betalingen snart:-)
    Kjempe flott rosa konfirmasjonskort!!

    Klem Laila.

    SvarSlett
  8. Herlig-herlig!! Jeg følger *smil*

    SvarSlett

Takk for besøket og for at du la igjen en hyggelig kommentar.