Følgere

tirsdag 3. april 2012

Enda en bestilling og noen tanker rundt så mangt !



Guttekort er en utfordring for de fleste av oss, 
men de konfirmeres jo de óg, stakkar !!

Jeg har også strevd litt med noen dumme tanker de siste dagene.
Som det står i profilen min, er jeg født i siste halvdel av forrige årtusen.
Det betyr at jeg fyller et veldig så rundt år 2. påskedag.
Årene har gått så skrekkelig fort.
Jeg er nå eldre enn min far var da han døde.


Jeg har rett og slett vært litt dustete med tanke på denne bursdagen.
Men nå har jeg bestemt meg for å være sjeleglad over å fylle dette flotte, runde tallet.
Innvendig er jeg jo fremdeles 20 år.....
Og hva søren betyr en rynke eller to.
Eller rettere sagt 27, mer eller mindre kledelige.....


Jippi, jeg blir øyeblikkelig 60 år
og jeg er såååå glad for det !
Påskeaften reiser min bedre halvdel og jeg til Berlin
og skal kose oss en hel uke i den byen vi liker så godt !!

God påske til dere alle !





Mønsterpapir: Ladybug a.f.
Motiv: Kort & Godt
Tekststempel: KH-design
Gammel bokside
Sizzix tag.
Fjær fra Panduro.




8 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med dagen i påska, Sanna!!
    Jeg er enig; 60 år er mange år.
    Men tenk på alt du har opplevd, alle mennesker du har møtt, steder du har vært. Det er til å miste pusten av, ikke sant?

    Og snu det rundt; en gang var du dine foreldres store lykke, du har i løpet av livet fått venner, mann, barn og barnebarn. Du er mor, som står for seg selv, du er bestemor. Ja, kort sagt så har du hittil betydd så uendelig mye for så mange. Og det er jo jammen ikke slutt ennå!

    152 ekte mennesker følger jammenmeg med på hva du gjør her på bloggen også! Stå på, og kos deg på tur!

    SvarSlett
  2. Takk for gode ord Sanna :-) Trollkatta sier litt om meg: jeg elsker katter og har for tiden 3. Har endel steintroll i hagen som jeg har laget pluss at jeg er "litt trollat" selv :-)))
    Gratulerer så myyyye med stordag! Håper du og din bedre halvdel får en super tur til Berlin :-)))
    Stor påskeklem til deg!

    SvarSlett
  3. Hærlig!!! -Gratulerer så MASSE på forskudd -Kooos dokker i Berlin! Ha en super Påske!
    STOR klem fra mæ:)
    Life is beautiful:)

    SvarSlett
  4. Kjempeflott kort :)

    Håper dere får en fin tur og gratulerer med dagen som kommer :)
    God påske. klem :)

    SvarSlett
  5. What a gorgeous card Sanna.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  6. Nydelig konfirmasjonskort og gratulerer med dagen som snart kommer.
    Kos dere masse i påsken og på tur.
    Påske klem Connie

    SvarSlett
  7. Hei du vakre vesen! Først, nydelig kort som alltid. Du er sånn en inspirasjon at jeg blir glad langt inn i hjerterota...
    Så, gratulerer så mye med snart bursdag. Et vakkert tall. Skjønner godt det medfører mye tanker, det er lov. Fint du setter ord på det, for jeg er sikker på du er langt ifra alene. Det at du også mistet din far på den alderen er jo en tankevekker, sånt preger helt klart et menneske. Sånn er det bare. Det er fullstendig lov å ikke leve på en råååsa sky hele tiden, for det er det vel egentlig ingen som gjør??? Men som du sier, godt du nå har bestemt deg for å kose deg max og mye. Det, og sjokolade, er nemlig det eneste som hjelper ha jeg funnet ut... Så nyt påsken og masse sjokolade <3 og nå er det jo bare et par dager til Berlin. Gleder meg til å se masse bilder fra turen! Stor påskeklem til deg.
    Ps rikkeloppa hilser masse. Hun klager hardt over at ungen nå får flere skiver med leverpostei og krever å få en hun også. Så hver morgen spiser mor, loppa og lille my skiver med leverpostei til frokost <3 Og så tar loppa vaskingen av babyen meget seriøst enda;-)

    SvarSlett
  8. GRATULERER MED 60 ÅRS DAGEN ♥
    Ynsje deg og mannen ei flott veke i Berlin :)
    Og guttekortet vart flott det ;)

    SvarSlett

Takk for besøket og for at du la igjen en hyggelig kommentar.