Følgere

mandag 9. juli 2012

Dåpskort



Rett før jeg reiste på ferie fikk jeg en bestilling på et dåpskort.
Hun som bestilte, hadde sett et annet jeg lagde for en stund siden.
Målet ble da å lage et som lignet litt !
Og det gikk sånn tålig bra......




Fremdeles sliter jeg litt med fotolyset.
Denne gangen skylder jeg på fototeltet, som ble levert uten bruksanvisning.
Får vel øve meg litt mere.....



Mønsterpapir: Crafty Individuals
Tekststempel: Kort&Godt, KH-design, Kort i Hodet
Motiv: Gudrun L. / Minnehjørnet
Ramme: Kort&Godt
Blomster: Kuttut
Marianne dies, Sizzix



5 kommentarer:

  1. Nydelig dåpskort du har lagd :)

    Her er det bare regn, regn og atter regn.....nå begynner jeg å bli lei dette været.
    Har fått meg bærbar pc og photoshop elemnts, så jeg har da litt å fordrive tiden med, med å lære meg å bruke dette :)
    Nå er det snart ferie, håper vi får litt finvær iallefall.
    klem :)

    SvarSlett
  2. Dette var helt nydelig! Herlig kort,i flott design!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  3. Hei søte deg,
    takk for koselig kommentar inne hos meg - du er god!

    Jeg er helt i feriemodus om dagen, blogger bare når jeg har tid og lyst og jeg bruker lite tid foran skjermen om dagen. Men det er vel litt av poenget med å ha ferie er det ikke *fnis*

    Nydelig kort!

    I dag har fabelaktigmannen tatt seg en fridag for å underholde meg *yeay*
    Nyt kvelden søte deg.
    klem

    SvarSlett
  4. hei.
    såå nydelig det ble da, du er flink,.
    ja jeg kommer litt smått om sen tilbake på blogg, kanskje mer til høsten enn nå,
    vi får se..
    ønsker deg en kjempefin sommer.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  5. Wow!! Det er så fint et kort :)
    Virkelig yndigt...

    SvarSlett

Takk for besøket og for at du la igjen en hyggelig kommentar.