Følgere

mandag 10. desember 2012

Mitt nye jeg ....



Jeg har alltid hatt mange jern i ilden og til tider enda flere intreresser.
En av mine store lidenskaper er fotografering og redigering.
Så nå fremover vil jeg bruke bloggen til bla. å vise fram
 bildene mine !

Det kommer foressten et par damer for å kjøpe litt scrappeutstyr denne uken.
Jeg kvitter meg ikke med absolutt alt.
Må jo kunne lage et kort i ny og ne!

Her kommer et par bilder som jeg har lekt meg litt med.



 Dette er et bilde jeg tok i Athen for noen år siden.


 Og dette er selvfølgelig fra New York.

4 kommentarer:

  1. Sikke skønne billeder du har taget, scrap eller foto jeg bliver ved med at følge dig, men jeg kan ikke lide du bare skiller dig af med dine scrap ting, du kunde jo fortryde, og det er dyrt at købe noget nyt. knus morkaren.

    SvarSlett
  2. Ojj...så flotte de var:)). Blir spennende å følge din "nye" blogg.. Tror det kan være lurt å tenke nye/andre interesser. Hvis ikke kan det nok ensformig.
    Enig om at du ikke må selge scrappeutstyret.

    SvarSlett
  3. Spennende. Og FOR en flott header!!!

    SvarSlett
  4. Så flotte bilder, Sanna.
    Skjønner nå at du tar en litt annen retning her i bloggen din og håper du kan kose deg med det.
    Ikke kvitt deg med alt utstyr da, det kan jo hende du får lyst til å lage et kort eller så, en gang :)

    I helga var vi i vår yngste sønns bryllup og det ble eventyrlig, til tross for -27 iskalde frysihjel.
    I dag har jeg fått de nye brillene mine (to par må jeg ha, slapp ikke unna det gitt) Men er ikke avhengig av å bruke de hele tiden heldigvis.eller jo, lesebrillene er jeg avhengig av da.
    Ha en fin førjulstid, nå går dagene fort fort fort :)
    klem :)

    SvarSlett

Takk for besøket og for at du la igjen en hyggelig kommentar.