Følgere

lørdag 6. november 2010

Brettekort



Med denne morsomme bretteteknikken, kom julegleden tilbake.
Iallefall for en stund.
Kanskje blir det snø her på vestlandet i helga
og da blir det sikkert ekte julestemning. 
Selv om jeg egentlig synes det er litt tidlig, 
både med snø og julestemning......

This was a fun foldingcard.
And I did a Christmas-card again..... :)
Maybe it will be snow here in west of Norway this weekend.
And we will all feel Christmas-joy, perhaps.......



 

Mønsterpapir: Kaiser Craft og Papirdesign.
Stempelsvirler: Kort i Hodet.
Stempel: North Stamps og KH-design.
Bånd: BoBunny.
Spellbinders, blonde, blomster og stjerner.


5 kommentarer:

  1. Så fin med den brette teknikken og det stempelet!
    God søndag :O)

    SvarSlett
  2. For et nydelig brettekort du har laget. Lekkert og gjenomført!
    Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min.
    Her er en "Swing Card" tutorial fra YouTube.

    http://www.youtube.com/results?search_query=swing+card+tutorial&aq=1

    Jeg har mikset litt med målene på mitt kort, men prinsippet er det samme.
    Ha en flott søndag.
    Klemmer fra Marianne:)

    SvarSlett
  3. I really love this fold in your last posts - so cool and different!
    Hugs
    Annika

    SvarSlett
  4. Heisann. Kjempefint kort, og flott brette-teknikk. Likte di mørke stjernene du har brukt i hjørnene.

    Tusen takk for kommentaren inne hos meg.

    Hilsen Marielle

    SvarSlett
  5. So beautiful Sanna,I love the image and your papers.

    Hugs Riet.x

    SvarSlett

Takk for besøket og for at du la igjen en hyggelig kommentar.