Følgere

onsdag 8. desember 2010

Minikort


Tante ville også ha et kort til Mathilde.
Jeg var akkurat i farten med dette mini-staffelikortet,
så det passet bra.

Heldigvis at den samme tanten kommer hjem til jul, 
med samboer og lille Noah på 1 år. 
Hadde blitt stille på oss to "gamle" ellers.
Den single onkelen på 26 kommer og.
Jeg er litt uviss på om det er mamman sin han kommer for,
eller alle juledagsfestene, som er her i bygda i jula.
Jeg velger å tro det første, men vet bedre......
Alle kommer jo hjem til jul, så det er full fart på lokalet!




Mønsterpapir: Nille.
Bånd: BoBunny.
Metallpynt: Korthobby.
Hjerter: Kort & Godt.
Tekst: Bodil.
Blomsten er et sammensurium.....


5 kommentarer:

  1. Takk for hjelpsom kommentar hos meg.
    Synes det høres koselig ut med fullt hus hos dere i jula. Det blir ikke sånn "Julekveld i Skogen"-aktig hos dere, iallefall.

    Link: http://www.youtube.com/watch?v=JM6aMq8MkcA

    SvarSlett
  2. Et nydelig mini-staffelikort, Sanna!!
    Herlige farger:-) Ha en fin helg! Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Nok et nydelig kort til Mathilde :O)
    Så koselig at dere blir mange i julen. Vi er kjempemange vi også 16 stykk til bors.
    Kos deg masse i førjulstiden.
    Klem Connie

    SvarSlett
  4. Så nydelig dette kortet er!
    Lekre farger og pynt:)
    Koselig med mange i julen, her samles vi også i år. Gleder meg til det:)
    Ha en fin dag, klem:)

    SvarSlett
  5. So wonderful card Sanna.

    Hugs Riet..x

    SvarSlett

Takk for besøket og for at du la igjen en hyggelig kommentar.