Følgere

onsdag 30. november 2011

Flyttemodus.....


Jeg beklager den dårlige bloggingen min.
Har heller ikke laget stort den siste tiden, 
for jeg har ikke hatt tid til overs til særlig kreativitet.

Grunnen er at all fritid har gått med til å selge huset.
Vi har tatt jobben selv og det har blitt endel visninger.
Det ble solgt tilslutt og vi fikk prisantydningen.
JIPPI for det !

Nå har jeg så smått begynt å pakke, 
selv om vi ikke ut før 1. mars.
Saken er at vi flytter tilbake til gården vi drev.
Til kårhuset denne gangen og det må pusses opp en god del, før det er beboelig (iallefall for oss).
Vi er jo vant med et stort og nyoppusset hus, 
så vi flytter ikke inn i hva som helst.

Dette reiser vi fra:




Hva vi flytter inn i skal dere få se seinere.
Men jeg kan love dere noe heeelt annet
og jeg flytter ikke med lett hjerte akkurat.........




8 kommentarer:

  1. Hold da op - så har du jo nok andet at se til end lige scrap. Men vi vil da gerne se hvordan projekt flytning skrider frem for dig.
    Det er et lækkert sted du bor - jeg kan godt forstå hvis det er svært at forlade det.

    SvarSlett
  2. Ja da skjønner jeg hvorfor det er så stille inne her :) Tenker det er greit å pakke ned det dere ikke har bruk for tidlig, så blir det ikke så mye på slutten. Ikke slit deg ut før jul da og lykke til med oppussing og flytting til ny bolig.
    klem :)

    SvarSlett
  3. Jeg tenkte på deg igår; jammen var det stille fra deg. Ingen kommentarer engang!
    Det må være rart å flytte fra et sted en trives. Utsikten din kan jo ikke betales med penger! (Eller det kan den vel, ettersom dere sikkert fikk en bra pris for eiendommen deres.) Blir spennende å få se bilder fra "gamlehuset". Ikke slit deg ut underveis, da. Flytting er slitsomme greier.

    SvarSlett
  4. Skjønner godt du ikke flytter herfra med et lett hjerte Sanna. Ser bare helt idyllisk ut!
    Håper dere vil trives dit dere flytter:-)..masse lykke til med oppussing og flytting!

    Ha en fin adventstid!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  5. Hurra for dere som vil tilbake til det gamle huset.. Vedder på det har mye mer sjel enn det nye flotte huset dere bor i nå. Enig i at det er kjempefint, men jeg har jo sansen for det gamle. Glede meg til å få se bilder av deres nye/gamle hjem. Gamle hus har så mye historie i veggene.
    Vil dere starte med sau igjen da?
    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  6. Hei igjen Sanna.
    Miffa liker ikke at det er en katt utenfor her, men de slåss ikke, heldigvis. Miffa liker ikke å være ute heller nå når den er her og det er litt trasig. Håper bare eieren kan komme å hente den ellers så må vi vel kontakte dyrebeskyttelsen. Kan ikke ha den gående her hele vinteren.
    Ha en fin dag, klem :)

    SvarSlett
  7. Jeg skjønner godt hva du føler på, når du flytter fra dette flotte huset.
    Jeg bor selv på gård og ikke i et nytt hus. Får håpe at dere får rustet opp det gamle slik dere ønsker.
    Klemmer Gunn

    SvarSlett
  8. Vil jeg få Gratulerer med solgt hus til pris dere er fornøyde med!! -men å flytte fra denne perlen kan ikke være så lett nei!
    -Lykke til med opp-pussings-prosjekt! Gleder meg å få se bilder underveis? :)
    Ha en strålende fin helg!
    Stor klem fra snøfulle! Sandnes! (så vidt det er kvitt på plenen -he he)

    SvarSlett

Takk for besøket og for at du la igjen en hyggelig kommentar.