Følgere

fredag 9. desember 2011

Bordkort.


Foreldre, barn og barnebarn har i alle år 
feiret jul hos oss.
Og jeg må innrømme at jeg har blitt ganske sliten, 
ettersom familien har vokst og fått nye tilskudd.
Det har vært huset fullt hele julehelgen.
Men i år skal vi to "gamle" feire julen i Stavanger.
Julaften hos datteren og 1. dag hos eldste sønnen.
Gleder oss, det skal bli koselig.

Det er foressten rart å se hvordan datteren 
har tatt med seg
tradisjoner hjemmefra.
Vi har jo alltid vært så mange rundt bordet, 
at jeg har laget bordkort.
Og nå har hun bestilt bordkort til sin lille julefeiring, selv om vi bare blir 6 tilbords.
Helt enkle og vanlige, - ikke sikkert de overlever julen, når en liten 2 åring får kloa i dem.....






4 kommentarer:

  1. De var fine! :O)
    God helg,
    klem Fredrikke

    SvarSlett
  2. Vakre bordkort og herlig med tradisjoner :-) Jeg har også en liten Noah, kjempekoselig!
    God helg, klem fra Karin

    SvarSlett
  3. What a gorgeous cards Sanna.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  4. Så deilig å komme til ferdig dekket bord! Koselig at datteren din har tatt med seg tradisjoner -som disse bordkorta -søte var de:)
    -Jeg kan vel ærlig si at jeg aldri har laget julemiddag! -men det går vel litt mer på mat-lagingskunnskaper/interresser -eller mangel på sådan.. -men har vært veldig flink i mange år med julefrokost -påskelunch osv. Så gifta jeg meg med en kokk:) he he -Så vi har hatt både julemiddager og nyttårsmiddager:) (-Jeg er flinkere på gjærdeig-og-kaker:) hihi
    Ha en fortsatt fin adventstid!
    Klem fra mæ:)

    SvarSlett

Takk for besøket og for at du la igjen en hyggelig kommentar.