Følgere

tirsdag 27. mars 2012

Førstemann ut...


I mai skal vårt eldste barnebarn konfirmeres.
Det blir spennende.
Tror foreldrene er litt stresset allerede.
Min oppgave blir ikke fullt så omfattende, siden vi bor så langt unna.
Jeg har laget bordkortene, som dere har fått en titt av før.
Og så blir det kort fra oss og de andre familiemedlemmene. 
Her er ett av de :
Et staffelikort, det er det lenge siden jeg har laget.


Mønsterpapir: My Mind's Eye
Motiv: Pion design / Pysselgumman
Ramme: Kort&Godt
Tekststempel: KH-design
Filmremse fra Tim Holtz
Fjær, knapp og en metallnøkkel kjøpt på E-buy.



1 kommentar:

  1. Lækkert Vintage konfirmationskort!
    Tak for din søde kommentar hos mig - jeg blev da helt stolt da en nordman skrev mine skoleboller så rigtige ud - hihi.

    SvarSlett

Takk for besøket og for at du la igjen en hyggelig kommentar.