Følgere

mandag 23. juli 2012

På flyttefot IGJEN !!


Alle snakker om hvor fint det er å ha en mastergrad.
Jeg er i ferd med å ta mastergrad i flytting.

Dere som er mine faste følgesvenner, har sikkert fått med dere
det som har skjedd det siste året.
Først solgte vi huset vårt, det ble altfor stort for oss 
uten alle ungene.
Så pusset vi opp kårhuset på gården vi overdro 
til en av jentene i 2004.
Vi fikk den ene overasskelsen etter den andre.
Sopp, råte og kloakklukt, for å nevne noe......
Dessuten er det noe herk å leie bolig, - familie eller ikke !!

Min helse er ikke på topp og astmaplagene er blitt betydelig værre.
Så vi gjorde kort prosess og kjøpte leilighet i byen, litt før enn vi hadde planlagt.
Planen var å flytte om ca. 3 år, da går redaktøren av med pensjon.
Han blir boende igjen her og kommer til å ukependle.


Flytter inn i begynnelsen av september.
Jeg har så smått begynt å pakke ned hobbyrommet !!
Så det kommer ikke stort med scrapping fra meg fremover !







6 kommentarer:

  1. Uff...astma sammen med råte og sopp er vel ingen god kombinasjon!?
    Leiligheten i byen ser veldig fint ut,
    lykke til med flyttingen :O)

    SvarSlett
  2. Øj Øj - det ser da bestemt ud som en skøn lejlighed.
    Men det er da træls at måtte flytte på grund af helbred.
    God fornøjelse med endnu en flytning - godt det ikke er mig.
    Knus

    SvarSlett
  3. Gratulerer med ny leilighet:)
    Super utsikt!
    Lykke til med flyttingen:)
    Fortsatt god sommer!
    *Klemmer fra meg*

    SvarSlett
  4. Åh, wow!! Det ser da lækkert ud!!
    Håber i vil trives i den nye flotte lejlighed.

    Knus :)

    SvarSlett
  5. ojjjj...Ser ut til å være en lys og fin leilighet dere flytter til. Håper du vil triver bedre der og at helsa får det bedre.
    Blir det eget scrapperom der da, håper i så fall å få se bilder :)
    Litt snev av sommer her i går og i dag. Måtte det bare vare....
    klem :)

    SvarSlett
  6. aww astma, det har jeg osse det er rædsomt. men tillykke med den flotte lejlighed jeg håber at i vil trives og få det godt der

    SvarSlett

Takk for besøket og for at du la igjen en hyggelig kommentar.