Følgere

fredag 26. oktober 2012

O jul med din glede....


Bestillingskort nr. 2.
Skulle være en smule romantisk i tillegg til "julete".
 Føler meg forressten helt idéløs, når det gjelder julekort.
Det er så mange flotte kort ute i bloggverden, men jeg har visst stivnet i min enkle verden ! :))
Neste gang skal jeg prøve å lesse på litt mere 
blonder og stas....






Mønsterpapir: Basic Grey, My Mind's Eye
Rammer: Kort&Godt
Motiv: Ladybug
Blomster: Prima
Stempel: Kort i Hodet + ukjent (embosset)


3 kommentarer:

  1. Kjempefint julekort du har lagd. Likte så godt at du har den revne boksiden under blomsten inni kortet.
    Ja her har migrena innhentet meg i dag, var som forventet det da etter to lange turer på sykehuset denne uken.
    Her har det kommet massse snø og det er rene julestemninga her :)
    God helg, klem :)

    SvarSlett
  2. What a gorgeous card dearest Sanna^_^ I like a lot the sweet image and fabulous papers used^_^
    Gorgeous details too^_^
    Hugs,
    Sonia

    SvarSlett
  3. Så fint julekort,
    flere ideer kommer nok når det nærmer seg jul tenker jeg :O)

    God helg!

    SvarSlett

Takk for besøket og for at du la igjen en hyggelig kommentar.