Følgere

fredag 9. november 2012

Fortsetter med julekort.



Jeg har vært inne i en god stim nå.
Men det er bare fordi jeg har fått bestillinger thihi.....

For noen år siden, fikk jeg massevis av bestillinger på julekort.
Men det har dabbet av.
Det virker ikke som folk sender så mye av denslags lenger.

Heldigvis har jeg en venninne, som er flink å bestille.....
For jeg må innrømme at jeg ikke er så flink til å lage til meg selv.








Mønsterark: Basic Grey, Ladybug
Motiv: Minnehjørnet
Tekst: KH-design
Blomster: Prima, Kort&Godt
Sizzix
Liten kakeserviett.

Papirpikenes Verden : Julekort i alle farger og fasonger. (25.nov.)



2 kommentarer:

  1. Dejligt julekort, den ugle er bare for sød. knus morkaren.

    SvarSlett
  2. Her er det vist lenge siden jeg har vært innom, nå har jeg skrolla nedover siden og her var det mange flotte kort!!! Takker for koselig besøk i bloggen:)
    klem bente:)

    SvarSlett

Takk for besøket og for at du la igjen en hyggelig kommentar.