Følgere

søndag 11. november 2012



O jul med din glede, eller ???

Lurer på om det er meg det er noe galt med.
Alle gleder seg så veeeldig til jul....
Jeg blir mindre og mindre "julete" etter som årene går.

Før la jeg sjela mi i julegaver og julepynting.
Nå synes jeg det er et slit å kjøpe julegaver.
Alle har alt og det blir et ork med disse julegavene synes jeg.....

Før pyntet jeg hver en krok med nisser og engler.
Hadde adventsstjerner og staker i nesten alle passende vinduer.

I år kommer jeg til å gi vekk det meste av lys og pynt.
Gidder ikke det der lenger, jeg.....

Noe av skylden har vel flyttingen fra et stort hus til en leilighet.
Her er litt dårlig med stikkontakter, det er selvsagt mindre plass og færre vinduer. 

Ja,ja.... det blir vel jul likevel !!

Og julekort blir det sikkert en råd med !!







Mønsterpapiret husker jeg ikke hvor kommer fra
Motivet er Ladybug 
Stempel fra Panduro, Ladybug og KH-design
Blomster fra Kort&Godt
Floral bladpunch
  Kanelstenger 
Metallpynt fra en candy.

  

2 kommentarer:

  1. njae,men mörkret blir lite lättare å hantera med allt julstök :)
    å missa nu inte....

    P
    A
    R
    T
    Y
    T

    fortsätter..
    redan 75fina bloggar med
    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvarSlett
  2. Hei Sanna.
    Du er nok ikke alene om å føle det slik før jul, vet om mange som synes det er et ork og et slit.
    Selv er jeg en som gleder meg til førjulstida med pynting til jul og ikke minst adventskalenderen :)
    Blir scrappekalender i år også og den har Jan handlet inn til i sommer da vi var på Bikuben. Snakk om lur mann som snek seg rundt i lokalene der, så jeg ikke skulle få snusen i hva han kjøpte :)
    Kjempefint julekort du har lagd, koselig julemotiv :)
    klem :)

    SvarSlett

Takk for besøket og for at du la igjen en hyggelig kommentar.